Nowość Towar polecany
Producent Naish
Model Pivot 2018
Kod towaru NA-18K-PI05A

Opcje produktu

Dostępność Wybierz opcje

od 4 699,00 PLN

Opis

Naish Pivot - Freeride / Wave

Przewidywalny rozwój mocy, bezpośrednie czucie baru, intuicyjne sterowanie - to tylko kilka cech, które sprawiają, że Pivot jest jednym z najbardziej poszukiwanych latawców na rynku. Przystosowany do szerokiej gamy warunków wiatrowo-falowych, ten latawiec cechuje się średnim Aspect Ratio zapewniającym znaczną moc w low-endzie, łatwe skoki i doskonałe osiągi pod wiatr. Dynamiczny i czuły, obraca się szybko i łatwo na małej osi obrotu - przy minimalnym wzroście mocy na zakrętach - w celu uzyskania super gładkiego carvingu poprzez fale i zwiększonej kontroli kiteloopów.

Pivot kontynuuje subtelną ewolucję z dostosowanym profilem, czyniąc go bardziej zrównoważonym, niezawodnym i przewidywalnym. Dodanie funkcji Shark Teeth na tylnej krawędzi daje Pivotowi jeszcze bardziej aerodynamiczny profil. To sprawia, że Pivot jest lżejszy, zachowując przy tym wyrozumiałość, z wyjątkową mocą w low-endzie i bezpośrednie czucie baru.

Kluczowe właściwości:

  • krawędź spływu Shark Teeth = Zmniejszona waga, zminimalizowane i rozpraszone trzepotanie czaszy
  • materiał Quad Tex Ripstop = Najbardziej zaawansowane poszycie kite'a na rynku
  • Łatwy w kontroli, także w trakcie skoków
  • Uzda ABS = dużo mocy poziomej + maximum depowera + brak backstalla
  • Szybki restart z wody
  • Naturalny efekt driftu
  • High-flow valve = jednokierunkowy zawór, dzięki któremu łatwo napompujesz kite'a, a powietrze po sesji spuścisz w mgnieniu oka

Cechy konstrukcyjne:

Quad-Tex

Najmocniejszy materiał na poszycie czaszy kite'a, cechujący się poczwórnie wzmocnionym ripstopem.

Plecak

Plecak zamykany jest suwakiem od przodu, co zapewnia szybkie pakowanie. Sprytne mocowania do pompki i deski, a także do podłączenia kolejnych plecaków. Siatkowe łaty drenażowe na dole i z boku plecaka pozwalają wilgoci wydostać się na zewnątrz.

Angled Wing Tip

Przenoszenie skrętu do całej tuby głównej i niski opór wody podczas restartu z wody.

ABS Bridle

Dużo mocy poziomej + maximum depowera + brak backstalla

Constant Leading Edge Taper

Zwiększona sztywność tipa zapewnia ostrzejsze atakowanie skrętów.

Shark Teeth Trailing Edge

Strategicznie rozmieszczone trójkątne bryty współpracują z Quad-Tex, aby zmniejszyć masę latawca, minimalizując i rozpraszając trzepotanie czaszy.

Konstrukcja trzytubowa

Niska waga, dobra wydajność w warunkach słabowiatrowych i szybkie skręty.

High Flow Valve

Zawór jednokierunkowy dla zmniejszenia siły tarcia + łatwa inflacja + natychmiastowa deflacja

Technologia:

Swept Arc

Krzywizna kite'a wytwarza maksymalną powierzchnię w rzucie, co wpływa na jego mocy i windę, podczas gdy pochylona konstrukcja zapewnia precyzyjne skręty, sterowanie i idealny restart z wody.

Lightweight Solid Frame Construction

Każda tuba poprzeczna jest przymocowana do zoptymalizowanej, lekkiej ramy składającej się z wytrzymałego dakronu, który jest następnie przyszyty do czaszy, aby zapewnić niezrównaną odporność na zużycie i duże obciążenia.

Evolutive Profile

Głębokość i kształt profilu ewoluują wzdłuż przepływu powietrza po skrzydle, pomagając stworzyć szybki w locie i stabilny latawiec z mniejszym backstallem. Centralne sekcje generują moc dzięki głębszemu profilowi, natomiast płaski profil na tipach minimalizuje opór i umożliwia szybsze skręcanie.

Radial Segmented Arc

Kształt segmentu promieniowego wykorzystuje dwukrotnie większą liczbę krótkich segmentów liniowych, aby dokładnie uformować łuk latawca, co skutkuje zwiększeniem krzywizny łuku i dzięki temu bardziej stabilnym zachowaniem latawca.

Low Drag Wing Tip

Ta geometria końcówki skrzydła zmniejsza całkowity obszar powierzchni nie unoszonej części, znacznie zmniejszając opór. Im bardziej efektywny jest współczynnik podnoszenia / oporu, tym szybciej tip skrzydła może się przemieszczać w powietrzu. Dzięki temu latawiec może szybciej reagować na zwroty.

Octopus Inflation System

Ten sprawdzony, szybki i łatwy system jednopunktowego napełniania tworzy równomierne ciśnienie w tubach poprzecznych i w krawędzi natarcia. Pojedynczy wewnętrzny zawór Naish zapewnia, że ciśnienie w poszczególnych tubach nie zmienia się podczas skrętów.

Radial Load Distribution

Oba tipy skrzydeł mają szwy biegnące równolegle do obciążenia generowanego przez linki. Szwy te przenoszą większość ładunku i rozkładają go dalej na czaszę skrzydła. Ta konstrukcja pomaga zapobiegać zmęczeniu tkaniny na powierzchni tipów.

Konstrukcja kite'a:

EASY ACCESS ZIPPER PLACEMENT

Wyjątkowo łatwy dostęp do zaworu wewnętrznego przy wymianie balonów.

MOLDED TE REINFORCEMENT

Optymalna ochrona krawędzi spływu z formowanym wzmocnieniem na końcu każdej tuby.

MOLDED BUMPERS

Duże, termmoformowane "zderzaki" owijają się wokół krawędzi natarcia, co zapewnia ochronę szwów podczas lądowania i odpalania latawca.

ARAMID PATCHES

Aramidowe łąty wzdłuż łączenia segmentów krawędzi natarcia, aby chronić szwy.

SHARK TEETH TRAILING EDGE

Buforuje i rozprasza trzepotanie czaszy, aby zmniejszyć zużycie i zwiększyć trwałość.

2-PIECE LEADING EDGE

Ta konstrukcja poprawia osiągi w trakcie skrętu oraz zapewnia lepszą kontrolę krawędzi natarcia.

DEFLATE VALVE DOUBLE VELCRO CLOSURE

Zawór deflate ma podwójny rzep, który zapewnia zamknięcie podczas uderzenia.

REINFORCED STRUT ZIPPERS

Podwójna płaska obudowa rzepowa zapewnia, że zamek błyskawiczny nie zawiedzie pod obciążeniem.

VERTICAL SEAM STRUTS

Zmniejszenie liczby tub poprzecznych oznacza większą precyzję w definiowaniu profilu czaszy. Szwy są również wzmocnione dodatkową warstwą taśmy i podwójnym ściegiem zygzakowatym, aby uniknąć uszkodzenia.

HIGH FLOW VALVE

Zawór jednokierunkowy dla zmniejszenia siły tarcia, łatwej inflacji i natychmiastowej deflacji.

Film